Animal were left behind-alone Photo exhibi

のこされた動物たち写真展  英語版のお知らせです。日本語版こちらBless you



太田 康介 写真展
「のこされた動物たち 福島第一原発20キロ圏内の記録」@京都

Life... We have been still waiting.


It has already been nine months since the earthquake disaster and
the nuclear power plant accident occurred in Tohoku.
Many lives have been lost,from long-term solitude and hunger,within a 20Km radius of the Fukushima nuclear power plant.
However, there are many animals trying so hard to survive in a severe winter in Fukushima.
Here is the reality a freelance photographer has looked and recorded for more than half a year.

Please know the truth. Please don't forget about them!!

Yasusuke Ota's profile

Mr.Ota was born in Shiga Prefecture, Japan in 1958 as a freelance photographer, he has taken photos of other troubled areas such as Afghanistan and Cambodia .He knows of the suffering of the animals left behind in Fukushima, near the nuclear power plant accident. He has kept taking photos ofthem by himself, to aid intheir protection.


【Admission Free】

Date:13 December (Tue) ~ 18 December (Sun)
Time:11:00 ~18:00 (17:00 on the final day)
※ the photographer Mr. Ota ,is coming on the first and the final day.

Place:533 tensyojimae teramachi-sanjo sagaru(to north) nakagyoku
Kyoto City 「Gyarie Yamasita」No.2 hall 1F Art gallery

【Kyoto Shiyakusho-mae Station of Subway Tozai Line】
関連記事

コメントの投稿

非公開コメント

No title

tomotanさま

英文で転載してくださってありがとう!
Thank you for your kindness!!

PDFが なかなか直せないんです(^^;
ムスコが忙しくって。(自分でやりなさいよ!とつっこんでおきます)

昨日、カギコメにするつもりなく、カギコメってしましました。
英語を直して下さったやさしい、ステキな、男前の・・・(あ、昨日も妄想しましたね~~)ご主人様に
心から感謝です。

もちろん tomotanさまにも!
ほんとにありがとうございました。

Espero lumoさん、こんにちは!!


> 英文で転載してくださってありがとう!
> Thank you for your kindness!!

 You're welcome!!!
たくさんの方の目に留まりますように!

> PDFが なかなか直せないんです(^^;
> ムスコが忙しくって。(自分でやりなさいよ!とつっこんでおきます)

私もPDFなんてちんぷんかんぷんです。
PCって難しいですよね。

ありがとうって夫に伝えましたよ~!! 喜んでましたよ!!
妄想は間違ってます(笑)やさしいところはあってます。
フリーエリア
太田康介さんの本(やさしい猫)が出ます。ぽーちゃん!
プロフィール

tomotan

Author:tomotan
アメリカ人夫と結婚生活24年目、アメリカ生活17年目です。市民権をとり7年になりました。アイダホ、ハワイ、LAからオハイオにやって来ました。22歳の息子と7歳のニャンズがいます。ステージ3Cからの乳がんサバイバー14年目です。アメリカのドラマと映画が好きです。スリラー小説も。

乳がん治療の記録
2003年3月ステージ3乳癌発覚/ 3月手術2回(左胸全摘出とリンパ転移摘出)/5月から9月AC&Tの抗がん剤/9月から10月の終わり 放射線治療33回/ 再建手術、縮小手術、再建失敗により取り出し手術など4回/2005年子宮卵巣摘出手術 ホルモンブロック剤アルミデックス治療10年。 乳がん闘病日記はカテゴリーにまとめてあります。
カテゴリ
最新コメント
最新記事
フリーエリア
フリーエリア
チャチャとコタローです
ようこそいらっしゃいました。
チャチャとコタローです。いらっしゃいませ。
全記事(数)表示
全タイトルを表示
全記事表示リンク

全ての記事を表示する

検索フォーム
摂氏/華氏 温度変換器
カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文: